piątek, 7 marca 2014

STEMPLE personalizowane - na zamówienie

Kochani moi, dziękuję za takie miłe i entuzjastyczne przyjęcie mojego nowego produktu, jakim są stempelki z drewnianym bloczkiem. Cieszę się, że Wam się podobają i już po jednym dniu - cieszą się takim zainteresowaniem.
DZIĘKUJĘ :)))))

Dziś przedstawiam wzory stempelków personalizowanych, które z przyjemnością wykonamy na Wasze specjalne zamówienie.
To są tylko pierwsze przykłady, bazy. Myślę, że z czasem dorzucę kilka nowych pomysłów.
Napisy (w miarę możliwości) możemy modyfikować na Wasze indywidualne życzenie. np. zamiast hand made wpisać wykonane przez lub odwrotnie, lub zamiast nicku - imię i nazwisko itd itp :)

Wymiary stempelków to w większości ok 5x5 cm
Cena stempelka personalizowanego (projekt, grawer w gumie i stempel podklejony pianką) to - 17 zł + ok 5, 6zł  drewniany bloczek lub gryf.

Zapraszam do oglądania wzorów:






Stempelki, póki co, można zamawiać poprzez e-mail :)
Zapraszam

Madzik

Dopisek: 08.04.2016
Stemple personalne i nie tylko - dostępne są już w naszym sklepie:
www.projectprezent.com.pl
Zapraszam :) 

22 komentarze:

  1. Madziu, są prześlczne:) Zadziwiasz mnie! Ja bym już chciała jeden, ale nie mogę się zdecydować....może ostatni, przedostatni albo pierwszy? W jakiej będą cenie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak się zafascynowałam, że nie zauważyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Rosnę, jak czytam takie komentarze. Staram się, siedzę po nocach, przypalam obiad i wygotowuję cały rosół, ale..... nowe projekty powstają za to :D

      Ceny podane w treści posta :)))
      <3

      Usuń
  3. Gratuluję kolejnego udanego projektu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. A pytanko mam?:) Ja mam własny projekt logo czy dało by się zrobić z nim stempelek? i jak to się wtedy ceni?

      Usuń
    2. Można również. A odbywa się tak samo. Tylko przesyłasz mi swój projekt :)

      Usuń
  5. ŚWIETNE!!!.... NA PEWNO ZAMÓWIĘ TYLKO MUSZĘ SIĘ ZDECYDOWAĆ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Superanckie!! Szczególnie serduszko mi się podoba!
    W sumie już mam taki stempelek... Ale może sobie sprawię nowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Są wspaniałe !!!
    Ładnie się prezentują.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne kobieto talent masz ja wezmę ostatni :) więc dłubaj i daj znać kiedy będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne! mój personalny juz powoli na wykończeniu, więc niedługo przyjdzie czas na wymianę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O jej jakie piękne! Chyba muszę i dla siebie coś takiego zamówić :) Później mężowi pokażę to pomoże mi wybrać :) A wiesz co obiad ja też przypalam hehehe

    OdpowiedzUsuń
  11. ten w serduszku najcudniejszy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj świetne projekty :) Chyba trzeba pomyśleć o stempelku ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. prześliczne stempelki aż trudno wybrać który najbardziej:) jednak ostatni i zamawiam idę pisać e-maila. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne są - szczególnie mnie ujął pierwszy i 2 ostatnie ;)
    piękności tworzysz :))))

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne ! na taki stempelek też będę się pisałam, bo mój stary silikonowy trochę się zużył ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie spersonalizowane pieczątki również wykonujemy w https://www.maxsc.com.pl i z posiadanych przeze mnie informacji ludziom bardzo to się podoba. Taka pieczątka może mieć wielorakie zastosowanie lub może nawet posłużyć jako prezent z wyjątkowej okazji.

    OdpowiedzUsuń
  17. Z personalizowanych zawsze lepiej korzystać. Są naprawdę wyjątkowe i nabierają sentymentalnego znaczenia przez pewien czas.

    OdpowiedzUsuń
  18. W sumie takie rzeczy bardzo się przydają i ja również jestem zdania, że gdy tylko mamy możliwość to na pewno warto jest zamawiać doskonałej jakości gadżety reklamowe. Polecam każdemu bardzo fajny sklep https://reklamowegadzety.pl/ gdzie bez najmniejszego problemu możemy je znaleźć.

    OdpowiedzUsuń