czwartek, 26 czerwca 2014

Nowe mieszkanie, nowy dom, sprowadziny, parapetówka....

Co z tej okazji podarować Pani Domu?

Ktoś wpadł na pomysł zawieszki z odpowiednim tekstem. Ja wykonałam taką....


Zawieszka wykonana na drewnianym podobraziu 18x24cm, ozdobiona papierami Studio75 "Mała czarna" i kwiatami Primy.


Zauważycie też tekturowe ozdobne narożniki - zawijaski z Project Prezent.









Chyba sobie samej też zrobię taką zawieszkę :)
A Wy macie już w swoich domach, czy bawicie się w perfekcyjna panią domu?

Miłego dnia Wam życzę.
Madzik

10 komentarzy:

  1. Piękna i jaki mądry cytat. Chyba sobie taką zawieszkę sprawię, by czasem nie mieć doła z powodu bałaganu tu i ówdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna!!
    A co do hasła... To ja absolutnie nudna nie jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja! Serdecznie i ciepło pozdrawiam-Gosia

    OdpowiedzUsuń
  4. Taką zawieszkę powinnam mieć w każdym pomieszczeniu, a w pracowni to nawet dwie;) Cudna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę sobie taką sprawić i powiesić nad biurkiem ;)
    super jest! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł i świetny cytat :) Już niedługo będę miała okazję podarować taką zawieszkę koleżance, więc za pozwoleństwem sobie pomysł odgapię, a i sobie takową sprawię:) pozdrawiam AnetaA

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, wspaniała zawieszka :) Ja mam tylko magnes na lodówkę z hasłem "nieskazitelnie czysty dom jest oznaką zmarnowanego życia" ;) Co prawda mam zapędy do bycia perfekcyjną panią domu ale staram się nieco hamować bo czasem są ważniejsze sprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama prawda w tym cytacie :) Urocza zawieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo konkretnie napisane. Super artykuł.

    OdpowiedzUsuń