poniedziałek, 3 lipca 2017

Podziękowanie dla księdza

Muszę Wam się przyznać, że ostatnio opuściła mnie wena i chęci do scrapowania, kartkowania.....
Ale kiedy pojawiły się nasze nowe stemple - wszystko wróciło ze zdwojoną siłą..... :)
Teraz tylko czasu brak ;)

Stemple z piórkami, łapaczem snów i te z różami - to jest to co mnie mocno zainspirowało, coś co popycha mnie do działania.... tak bardzo chcę ich używać.
I za każdym razem mam na nie inny pomysł.
No super są!!!

Stworzyłam karteczkę dla  księdza katechety, który przygotowywał nasze dzieci do I Komunii,
w ramach podziękowania...


Karteczkę zdobią delikatnie piórka odbite tym stemplem:

Kartkę wykonałam na bazie 14 od Pakamaka.pl
Stempelek odbiłam tuszem Memento Teal Zeal

Ciekawa jestem, czy spodobała się księdzu...





Dziękuję Wam za odwiedziny tutaj.

Pozdrawiam,
Madzik

1 komentarz: